Inloopspreekuur

Waarom een inloopspreekuur?

Bij bewegingsklachten zijn een goede diagnose en een snelle behandeling van belang om je activiteiten zo snel mogelijk probleemloos te kunnen hervatten. Kom met blessures en andere bewegingsklachten daarom direct bij ons langs op het gratis spreekuur fysiotherapie.

TWIJFEL JE OF EEN FYSIOTHERAPEUT IETS VOOR JE KAN BETEKENEN? KOM NAAR DIT SPREEKUUR!

Wat kun je verwachten?

Tijdens de 10 minuten durende sessie kun je vrijblijvend voor vragen en advies bij onze fysiotherapeut terecht. Op basis van de klachten stelt de fysiotherapeut een diagnose en geeft advies over wat je kunt doen om de klachten te verminderen. Als er een behandeling nodig is maken we hiervoor direct een afspraak.

Kosteloos spreekuur: waar en wanneer?

Locatie: Dubbelbeek 22 (Smart-Fit), 7333 NJ Apeldoorn

Wanneer: maandagavond van 18.45 tot 19.30 Het spreekuur wordt gedaan door Justine Schuring-van Slooten. Om lange wachttijden te voorkomen vragen wij je in te schrijven op het inschrijfformulier op de balie van SmartFit of om te bellen om een plekje te reserveren.

Populaire artikelen

Door Rianne Pietersen bijgewerkt op 14 januari 2021

Waar komt zeurende pijn in de schouder of een overbelaste schouder vandaan?

Aan een zeurende pijn in de schouder of een overbelaste schouder kunnen veel verschillende oorzaken ten grondslag liggen. Welke oorzaken dat zijn? In onderstaand artikel [...]

› Lees meer
Wij scoren gemiddeld een 9,2 op basis van 19 beoordelingen Reviews