Wanneer je last hebt van rug- en/of nekklachten kan de Krullaards Perfect Reset® therapie de oplossing zijn. De Krullaards Perfect (Body) Reset® therapie, ook wel KPR genoemd, pakt een belangrijke oorzaak aan van lage rug-en nekklachten, namelijk een scheefstand van het bekken ten opzichte van de wervelkolom. Deze bekkenscheefstand leidt tot fricties in de wervelkolom waardoor wervels een andere stand aannemen en zenuwen bekneld kunnen raken. Dit is één van de belangrijkste oorzaken van de lage rug- of nekklachten.

Grondlegger fysiotherapeut Rob Krullaards

Naamgever en grondlegger van de Krullaards Perfect Reset (KPR) therapie is fysiotherapeut Rob Krullaards. In de praktijk ondervond hij dat rugpatiënten regelmatig terugkwamen. Dit was voor hem aanleiding om een therapie te ontwikkelen die de oorzaak van de klachten effectief aanpakt. Hij werkte ruim 12 jaar aan zijn KPR therapie en aan een vernieuwend en uiterst comfortabel behandelapparaat. Inmiddels zijn hiermee al ruim 64.000 patiënten behandeld met een succesratio van meer dan 90% (het rechtzetten van het bekken).

Wat doet de KPR-behandeling?

De Krullaards Perfect Reset® plate is een bijzonder behandelapparaat. De scheefstand van het bekken ten opzichte van de wervelkolom wordt snel en comfortabel opgeheven. Hierdoor kunnen eventueel beknelde zenuwen weer vrijkomen. De oorspronkelijke pijnklachten van patiënten zijn in veel gevallen vrijwel direct verdwenen.

Voor veel patiënten is het verbazingwekkend dat ook één of meer andere klachten verdwijnen. Spierzenuwreflexen verbeteren vaak aanwijsbaar en kuitkrampen (‘restless legs’) verdwijnen. Veel patiënten die ’s nachts uit bed moesten voor toiletbezoek, slapen weer ongestoord verder. Het zijn zomaar enkele voorbeelden van effecten die optreden na de behandelingen. Meer weten? Neem gerust eens contact met ons op.